Wednesday, December 31, 2008

.:firdaus & marcella:.

peace be upon u

today sangat penat. serius penat giler. sebab.. ehemmm.. ada la =D but over all, i did had FUN.. FUN.. FUN. hajat hati nak langsaikan semua entry yang tertunggak tapi apakan daya, masa sangat jeles. ni pun ada few entries yang tertangguh. sabar erk kepada yang empunya order.

selalunya bila saya amik order 1000pcs cuppies, saya akan bagi masa sehari dua kepada diri saya untuk rest. and tak de orders sampingan in between. tapi disebabkan ada sedikit masalah teknikal yang dah terjadi, masa last week adalah week yang paling horror buat saya. saya dah jadik more than zombie! bayangkan 1000pcs dan dalam masa yang sama ada orders sampingan. ya Allah, rasa berpinau bijik mata dibuatnya.

salah satu order yang buat saya bagai nak pengsan, order from najha. she wanted it to be mix and match. meaning ribbon are not from the one that i use. she wanted it to made of fondant. and being me, tak mo nampak sama macam order lepas-lepas, bertafakur sekejap la jugak depan cake yang dah di balut dengan fondant. tapi cemana erk...once when i touch the fondant, the idea datang tiba-tiba. se here it is, firdaus & marcella's engagement cake =D to both of u, tahniah. to najha, thank you =)




.:blog archive:.