Tuesday, February 19, 2013

.:part of our journey:.

peace be upon u & hello

lama tak update blog. sebab? sebab bila cuti sekolah, SAHM like me pun turut bercuti. meaning, masa kat rumah makin kurang nak spend mengadap lappy. ye la, da anak ada kat rumah. kejap "mama nak mandi". later, "mama nak air". tu  belum masuk "mama, lapar. nak makan". agaknya macam ni kot peel anak sorang. manja sungguh...or shall i say berat tulang. hai la anak...sabar je la. tapi kalau tak layan dia, siapa lagi saya nak layan kan.

ok, hari ni saya nak cerita class yang saya attend ahad lepas. demo class by chef khairi anuar. siapa-siapa yang attend class dia sure tau siapa dia sebab dia la chef yang responsible create those nice & sedap cake kt S*R tu. and bila lynn hassan promote dekat fb dia chef khairi nak buat demo class, cepat-cepat saya register. alhamdulillah, 3 resipi selamat dipelajari. SubhanaAllah...sedap tiga-tiga cake ni. paling saya suka, Black Magic Choc Cake =) but 2 lagi cake, Oreo Cranberrie Chilled Cheese & Indulgence Choc Strawberry pun sedap. inshaAllah kalau tak silap 31.3 ni ada lagi class demo from chef khairi. but to know details about this class, click at link attach above. and soon, these 3 cakes will be in menu too.





.:blog archive:.