Tuesday, February 3, 2009

.:thank you:.

peace be upon u

alhamdullilah, im getting better. walau tak sepenuhnya lagik. tekak masih terasa sakit. batuk masih kedengaran dan suara masih sumbang sumbing =P pada yang wish birthday & doa, terima kasih banyak-banyak. semoga Allah membalas budi kalian.



pada yang hantar email, sabar erk, saya tengah dalam proses nak reply semua email pada kadar yang segera. kena plak banyak sangat plan yang nk kena buat dalam minggu ni. maybe some of u tertanya-tanya kenapa saya tak amik order from 1st sampai le ke 9th feb. 1st feb tu birthday my bro. then 4th, my nephew and 7th plak my apple of eye punya birthday. alhamdullilah this year we manage to have a bash for her .... again. dan bila ada bash, meaning ada banyak kerja la nak kena buat kan. not only the cake, but others too kan.

and 8th pulak, 2 orang sepupu saya kawin. bersanding serentak, si abang & adik. saya tengah berkira-kira nak attend atau tak. sebab wedding kat johor dan nak drive ke sana dengan anak & maid, rasa macam tak yakin. tak yakin sebab tak brape ingat jalan =P

kena pulak memang betul-betul saya tak brape sihat. so i would say its a bless in disguise. saya minta maaf sangat-sangat sebab terpaksa decline sebarang order untuk date yang saya mention close. memang saya tak mampu rasanya nak bekerja lebih masa. takut tak sihat semula.

inshaAllah, lepas ni saya akan cuba tunaikan seberapa yang saya mampu orders dari anda semua. terima kasih banyak-banyak atas sokongan serta doa yang tak terhingga. Allah saja yang mampu balas budi baik anda.

NOTE:
i can be contacted back @ my old number 013 32 888 31

.:blog archive:.