Sunday, February 22, 2009

.:just to ponder (TAKEN):.

peace be upon u

well, bukan la marah sangat or piss off sangat. cuma ye lah... as human being, i really wonder why some of dont know the meaning of courtesy. is it so difficult to inform me eralier thnat u guys want to cancel the order? betul tak marah, cuma kecewa. i dont like to take deposite as for me, menda ni membebankan my customer. i prefer COD. jarang sekali la saya nak rasa kecewa macam ni. cuma yang buatkan saya rasa kecewa, dah lewat petang baru nak beritahu yang order yang patut diambil tak jadi. itu pun setelah saya yang sms kepada mereka. dan lebih mengecewakan, segalanya sudah siap. saya bukan berkira sangat pasal duit yang saya rugi, tapi masa. just imagine, the night saya siapkan the order, penuh dengan order-order lain. sampai tak tidur dibuatnya. alih-alih dah lewat petang baru dikhabarkan tak jadi ambil.

alasan yang diberi, tersalah tengok date. saya tak marah sebab kekadang kita ni sering lakukan kesalahan. even saya sendiri pun. cuma, courtesy .... at least bagitau awal. jangan dah lewat baru nak bagitau. kesimpulan, sila la check tarikh yang anda nak collect cake @ cuppies sebelum confirmkan dengan saya.

kecewa? sedikit...tambah lagi kecewa bila saya tak dapat nak sedekahkan set ni kepada viewer saya yang lebih menghargainya. sebabnya hari tu adalah hari jumaat dan lewat petang. para pekerja rata-rata sudah pulang ke rumah masing-masing. weekend jarang sangat area rumah saya ni nak ada ramai orang. sudahnya set ni terletak molek lagi atas dinning table kat rumah. just want to ask, ada sape-sape nak ke set ni. its for free. i will put in fridge. so sape-sape nak, please sms me and mention ur name. again, its for FREE

.:blog archive:.