Friday, May 8, 2009

.:salam sayang:.

peace be upon u

tak tahu la lately banyak sangat benda-benda yang tak seronok terjadi. kata suami, "its part and parcel when u join business world no matter what kind of business". dan kata-kata suami jugak yang menjadi tangkal azimat kepada saya untuk hadapi semua cabaran dan dugaan. selama ni saya tak pernah melatah walau apa pun terjadi. tapi kejadian baru-baru ni, betul-betul telah mecalit sedikit garis kesabaran dihati saya. saya pun manusia biasa. bukannya tak de perasaan. dan sekali lagi, kata-kata suami saya telah menampal kembali semua garis-garis tersebut.


mula-mula memang rasa depress & down sangat sampai dalam minggu ni saya terlupa 2 kali order customer saya and both from different entity. alhamdullilah, terima kasih sangat-sangat pada fiza & shieda yang amat-amat memahami. dan tak keterlaluan juga kalau saya katakan walaupun saya terlepas pandang, namum saya tetap memenuhi order mereka. janji dah dipegang, kata harus dikotakan. selagi terdaya dan termampu, saya tetap buat order mereka. thanks again fiza and shieda.

kenapa saya down & depress? cukup la kalau saya cakap stakat ini sahaja. saya tak suka nak memanjang-manjangkan keadaan yang tak seronok =) kata suami "tabah, sabar dan senyum. ingat selalu pada DIA. DIA sedang duga awak tu". alhamdulillah, semalam setelah saya lapangkan hati dan fikiran saya, segala yang sarat terkumpul dalam jiwa hilang macam tu sahaja =D alhamdulillah! syukur sangat pada DIA. kesimpulan yang saya pelajari dari dugaan kali ni, let it go =) kawan-kawan yang sama dalam 'arena' macam saya ni, if u guys depress and down, cuba la (of course baca Al-Quran dan solat salah satu penawar).

dan saya rasa saya perlukan sedikit masa untuk merehatkan minda dan badan saya =D with that, i would like to make announcement yang order untuk bulan June is officially CLOSE =) no new orders. yang mana dah order utnuk bulan June ni, jangan risau. saya tetap akan tunaikan cuma minta anda confirmkan kepada saya.

seperkara lagi, saya nak peringatkan mulai sekarang memang saya kena keraskan hati untuk say NO pada order yang dibuat melalui SMS @ panggilan telefon. memang saya tak pernah amalkan cara macam tu pun. order melalui telefon ni bakal mengundang banyak masalah dan salah faham.

kepada semua customer dan viewer saya yang tak pernah jemu mengunjung my humble house ni, terima kasih tak terhingga =) janga risau, rumah saya ni tetap saya akan update selalu sebab masih banyak entry yang saya 'berhutang' =) apa pun masalah, hadapi dengan hati yang tenang dan tabah.

salam sayang,
anna

p/s: terima kasih kawan-kawan atas semua kata-kata di shout box. i really appreciate it so much!


.:blog archive:.